2010-09-30 ? 21:22:00

det är inte lätt när det är svårt.

Jag vet inte längre, jag vet ingenting, blir verkligen inte klok på det här.
Jag vet att jag sa så sjukt mycket.
Men jag va så förbannad, och gud nej det är verkligen inte någon ursäkt.
Det vet jag med, men jag kan ju inte ta tillbaka mina ord, men om jag kunde hade jag även gjort det.
Det är inte dig själv du ska förlåta, för det va jag som gjorde fel.
Jag är inte perfekt, och det är jag helt medveten om, och det är det ingen som är.
Det är jag som får skylla mig själv för det är jag som har gått miste om något.
Men du vet va du va för mig och hur mycket du betydde. Men det du sa gjorde att jag sjönk, och jag kände mig som världens sämsta.
Men du vet att det vi gjorde kommer alltid va kvar i mina tankar.



Känner du dig vilsen och i nöd av råd,
Följ kärlekens blodröda tråd.
Låt den visa dig vägen i mörkret.
Vägen till allt som är rätt.
Följ den blint och följ den till sin ände,
Börja om på nytt och glöm allt som hände.
Känn allt som du en gång kände.
Och känn lågan brinna, den jag en gång tände.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: