2010-10-23 ? 17:21:40

JOLINE GÄSTBLOGGAR

chacha bloggen!
jag sitter här hemma hos linn, fasen va mysigt vi pillar på varandra lite..
fast ne, det gör vi ju inte! haha!!!!!!!!!
japp, sen ska vi till jennifer, och vi ska äta pizza, jag gjorde det igår också. ush jag rullar nu....
sen ska vi bara va coola och hänga hemma hos jennifer bara för att vi har lust med det!
ja, detta var ett väldigt bra inlägg, har nog aldrig gjort något bättre, riktigt stolt. är ni också stolta över mig?
hoppas det, för alla som är stolta över mig får en kramizzzz på måndag.
för då är det ju skola och då träffar jag alla!
jag längtar, för skolan är så rolig med alla söta kompisar, puss på er.
ni vet vilka ni är mina små hjärtegulllligull!
www.jjjoline.devote.se- de här är min jätte trevliga blogg flickor och pojkar!!!!
XOXO
Kommentarer
Hildson

Jag är jättestolt över dig tardjoline men jag vill inte ha en kram! Puss på dig tard <3

2010-10-23 @ 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: