2010-10-18 ? 18:26:45

You are my sweetest downfall, i loved you first.

Sitter här och försöker mig på no:läxan..
Går inget vidare, för har inte ens öppnat boken än, men jag orkar verkligen inte, är så sjukans depp idag.
Jag orkar inte med allt detta mer, allt är ju helt knasigt.
Och det är inget jag orkar med, inte just nu, det är höst och kallt ute det gör mig depp, med tanke på att även vintern kommer snart och det gör mig mer depp och att alla minnena ska dyka upp gör mig sjukans as depp.

Nu ska jag ta tag i designen, för den är så tråkig som den bara kan bli...
Kommentarer
emelie

linn (L)

2010-10-18 @ 18:45:47
URL: http://eemeliegronberg.devote.se
S1S2

glow-worm..

2010-10-22 @ 21:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: