2010-05-02 ? 10:09:54

Valborg&hosnisse

Vakna för en timma sen vet inte varför jag är vaken så tidigt men kom faktiskt i säng ganska tidigt igår.

Iaf jag har nte bloggat på ett tag så bra om jag gör de nu, 
Valborg: Jag Mathias Nils & Hampus stack hem till Hampus och där typ fixa vi oss åt och typ sånt.
Sen så drog vi när till stan och gjorde håll i nils och hampus öron, bra blev de.
Efter de till hampus igen sen till öb och efter de ica, efter de till busstation och mötte Billman.
Sen stack jag Matte & Billman hem till mig och prata lite med mamma och pappa och blablbla.
Hade alla mina saker hos Hampus så vi åkte tillbaka dit och jag fixa mig.
Sen Stack Jag Hampus William Walle Mikael & Nils till brasan, sen när vi va där mötte vi billman och matte igen sen kom även allis. Det va inte så bra väder så vi stack hem till mig och vi hade gäster och så hemma, så allt slutade med att vi satt där uppe och prata med mamma pappa conny marie reine & Elisabeth.
Ganska kul kväll ändå.

Igår:
Så vakna jag och dirket städa jag rummet som såg ut som ett bombnedslag efter att alla vart där.
Sen så fixa jag mej och jennie och hannah kom hit och vi skulle dra till skövde och möta Christoffer.
Vi cykla till katedral och skulle gå på bussen, bussen kom den stanna men sen öppna den inte utan den bara åkte förbi!
Och då vare femtio minuter kvar tills nästa buss kom och då fick Christoffer sitta på resecentrumet i en timme eller ah jag vet inte vad han gjorde. Sen va vi iallafall framme och mötte han, jag och jennie va lite flumm, haha.
Sen åkte vi hem igen och vi lämna hannah och christoffer i fred och jag stack hem och duscha och jennie med.
Sen stack vi hem till Nils och där va Hampus Emil Mathias Allis Felix och nils då.
Senare kom William Mikael och Walle.
Vi typ spela pingis,fifa,guitar hero och hoppa studsmatte satt vi datan kolla film och massa.
Det va en kul kväll det med.

Haha, allt blev typ helt rörigt och skit, men jag orkar inte skriva, men tänkte bara berätta vad jag hade gjort.
Har inte kollat om dte blev några bilder från i fredags men tror inte det blev så många isf.
Kommentarer
joline

haha ja vet ju en som hade mysigt....

du fattar nog ;)<3

2010-05-03 @ 20:26:37
URL: http://jjjoline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: