2010-05-12 ? 13:32:59

Sanning

25 saker om mig.
1. Jag hatar folk som dömmer en fast man inte ens känner den.
2. Skitsnack, hur pallar man?
3. Jag tar åt mig saker vääääääldigt lätt. eller det beror på vem som säger de.
4. Jag hatar mitt utseende och min kropp.
5. Jag har underbara vänner.
6. Jag kan inte leva utan data och mobil.
7. Jag har mått dåligt hur länge som hellst nu, bara massa skit som dyker upp och sänker mig, idioter.
8. Jag ÄR oskuld, tro inget annat.
9. Jag gör nästan aldrig mina läxor.
10. Jag är sjukt kass på att passa tider.
11. Städa är något jag är sjukt kass på.
12. Jag lyckas alltid förstöra för mig själv.
13. Det finns vissa tillfällen jag faktiskt inte kan säga hur jag tycker, det är när jag är problemet eller hindret.
14. Det finns ingen som vet allt om mig, men dom som vet mest är nog Hannah, Jennie & Anna.
15. Jag hatar rökning.
16. Jag har alltid velat det ska va rättvist, och vill alltid ha rätt.
17. Felix och Mathias är mina absolut bästavänner i det motsatta könet.
18. När jag mår dåligt eller det har hänt ngt vill jag hellst prata med någon annan om det, men få samtidigt dåligt samvete om jag lägger över det på dom.
19. Jag har svårt för att glömma och förlåta.
20. Jag HATAR när folk inte accepterar att man kan ha killkompisar, det behöver ju inte va känslor inblandat för man är kompis med en kille.
21. Jag är hellre med killar än tjejer. killar blir inte sura för småsaker och dom är lättare att prata med, eller det beror på vad det handlar om.
22. Men bhljka är dom jag kan prata om allt med.
23. Jag har ändrat mig som fan från början av sjuan till nu, något jag verkligen ångrar.
24. Jag har en egen häst och rider, men jag tycker inte alls om de.
25. Jag saknar gamla tider. Vill bara få tillbaka allt det där.
Bilder från igår:
Kajsa och bea
Bea, jag & allis. Vi lägger in en stöt på varandra, hehe.
Vi igen
BiffarNa
Ibland är man ju bara för sexig.
Kommentarer
jennieeklindh

saknar dig stumpan :)

kan berätta allt för dig sweetii puss <3

2010-05-13 @ 20:28:35
joline

jag finns linn de ska du veta!

och du ska inte alls få dåligt samvete för att du vill prata med andra!

plus att du borde älska ditt utseende åh din kropp! :)

<3

2010-05-13 @ 22:04:21
URL: http://jjjoline.devote.se
Wazza!

fråga nr 4 ska vara tvärtom för du är skitfin!!!!!!

2010-06-04 @ 21:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: