2010-05-28 ? 19:39:04

Monday morning

Just nu sitter jag här och tänker på allt som händer runt omkring mig..
Det är bråk både här och där, om massa skitsaker, folk som har svårt för att släppa och acceptera.
Alla som går runt och tror dom är någon, bitchblickar och har sig.
Jag vet att jag vart sån, fast inte med meningen, alla säger att jagalltid bitchblickar dom. Men det är inget jag gör medvetet, haha.
Inte så bra menmen.
Jag fattar faktiskt inte hur folk orkar jag menar, vad leder det till? 
aja skitsamma.

Idag va alla sexor och hälsa på, faktiskt rätt kul, såg fem stycken snygga 97:er, haha.
Alla va rätt små faktiskt, vet inte om vi va lika små förra året när vi va där och hälsa på.

Men nu ska jag inte sitta vid datan mer utan röra på fläsket och hitta på ngt.
bild från när jag va på kusten.
Kommentarer
joline

hahah din dreggel unge ^o)

hahaha :D

2010-05-30 @ 00:34:46
URL: http://jjjoline.devote.se
nellie

linn, du är så sjukt fin!<3

2010-06-11 @ 23:12:58
URL: http://thisisourdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: