2010-05-09 ? 16:22:00

mobil

får ny mobil imorn (y)

Fan vad jag saknar dig, men inget kommer bli som förr igen.
Jag pallar inte förklara denna sagan igen,
Det var du och jag mot världen men du lämna mig själv.
Den dagen då du svek mig blev tårarna till floder,
alla gånger vi snackat, fan jag saknar dig otroligt,
har försökt på alla sätt, tvingat jaga, ta mitt liv,
För att få slut på denna känslan utan dig bredvid.
Skulle offra allt för dig, bara du va mig nära.
Utav alla mina skatter har du det högsta värdet,
alla dar vi talat ut om allt som berörde,
alla mina känslor och allt som jag förstörde
för känslor är dom samma jag saknar dig så mycket.
men min själ har flytt iväg och tog med sig all min lycka,
du har allting som jag älskar och jag hoppas du förstog det,
jag gillar bara dig och jag önskar du tror mig,
Kanske jag som vandrat fel, och jag som varit dissig,
isåfall säger jag förlåt för allt är inte ditt fel.
Jag vet att jag inte vart så bra, för jag inte sa detsom det va.
det kanske tar en evighet innan jag förstår min ensamhet.
Jag lovar att alltid finnas där, men det har blivit som det är,
för ingen förstår så bra som du, det kan jag lova här och nu.
Yeh, jag börjar tappa glöden, vill inte lämna dig till minne,
den ända som förstår mig och torkar mina kinder,
Men om du vaknar en dag och jag inte finns här,
kom ihåg mig för alltid, kommer alltid vara kär.
Du ger mig så mycket både lycka och smärta,
du är värd hela världen så låt mig få berätta,
Första dagen du tog min själ så bländade du mig.
skulle det va vi så skulle jag fan aldrig släppa dig,
men sidorna tog slut efter allting som jag bränt,
efter alla mörka dar då ingenting har hänt,
man jag tappar inte taget, vill få se dig le igen.
du är den ända som har kraften att få mig hel igen.
Du är allting som jag älskat hoppas du förstog det,
och jag gillar bara dig och jag önska att du tror mig,
kanske jag som vandrat fel, och jag som varit dissig,
isåfall säger jag förlåt, allting är inte ditt fel.
Jag vet att jag inte vart så bra, för jag inte sa detsom det va.
det kanske tar en evighet innan jag förstår min ensamhet.
Jag lovar att alltid finnas där, men det har blivit som det är,
för ingen förstår så bra som du, det kan jag lova här och nu
Jag vet att jag inte vart så bra, för jag inte sa detsom det va.
det kanske tar en evighet innan jag förstår min ensamhet.
Jag lovar att alltid finnas där, men
det har blivit som det är,
för ingen förstår så bra som du, det kan jag lova här och nu.
Kommentarer
anna

limpan sötnos.

ring mig, prata om vad som helst, jag hjälper dig så gärna, jag vill hjälpa, jag vill inte att du ska må såhär. det får mig att må likadant.

älskling, <3

2010-05-16 @ 15:32:56
URL: http://deeejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: