2010-05-11 ? 21:55:56

dålig uppdate.

Har inte uppdaterat så mkt det senaste men har inte haft ork eller lust.
Men den det är alltid gött att skriva ibland.
Men ska försöka hålla bloggen uppdaterad, eller ska ha en liten paus först. ska nämligen åka till kusten från torsdag morgon till söndag kväll. kommer ju bli.. kul?
nej faktiskt inte, tänk er att sitta där med er mamma och pappa, skitkul.
Älskar dom ju, men inte min stil att sitta med dom. fast måste ju faktiskt lägga ner tid på dom också.
Dom är ju trotsallt mina föräldrar.

Aja, idag:
Skolan sen kvarsittning sen va jag med kajsa bea hannah jennie allis och vi fika sen stack hannah och jennie och allis och kajsa.
Jag och bea satt kvar en stund sen stack vi hem till kajsa där hon och allis va.
Vi hade sjukt skojj, i är dom bästa, allihopa!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: