2010-06-01 ? 17:04:41

visp

Måste ta tag i bloggningen nu.
Har vart sjukt slarvigt det sista. Och det är ju för att jag vart ute i det fina vädret och haft annat för mig.
Och sen har jag inte en susning om vad jag ska skriva om heller för den delen.
Just nu sitter jag här och lyssnar på Skillet – Forgiven.
Sen har jag lärt mig att det inte är värt att lägga ner tid på endel folk. Dom bara skiter i det fullständigt, även fast jag skulle säga att jag mår så jävla dåligt över hur det vart och blivit mellan oss, så skulle du inte bry dig ett skit. Jag fattar ju fan inte ett piss av vad jag har gjort eller så. Rääääääääääätt störande vill jag lova. Är man tacksam blir man bara ignorerad.
Det är så sjukt mycket som flyger runt i huvudet på mig, jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt..
Kommentarer
joline

linn , du vet att jag finns, det är om det jag tror va? <3

hahah åh nu kommenterar jag igen (a)

enda personen som kommenterar;)

2010-06-01 @ 20:42:05
URL: http://jjjoline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: