2010-06-06 ? 22:23:20

staden

Har precis kommit ur duschen.
Dagen har vart grymt bra! Har vart med Hannah, jennie, kajsa & johan, hahahahaha.
Vi åt pizza jordgubbar wienerbröd godis och drack festis och cool, och vi kolla sikta mot stjärnorna, dom va ju grymma en del, den där lilla killen som sjöng Baby, oh fyfan vad söt!
Sen på kvällen åkte jag jennie och kajsa rollerblades, kul fast va inte på humör, haha.
Jag har kommit på att jag aldrig har ngt att blogga om så nu ska jag ha värsta random skiten här.
Går upp och hämtar en tidning bläddrar i den ringer till en kompis som får säga stopp så skriver jag ngt kul som står på den sidan! not.

Skolavslutning på torsdag och jag vet inte vad jag ska ha för skor ;o
Löser sig oftast, ska va med i kören och skaka brösten för hela skolan OHYEAH! 
Sen är det hälsodagar imorgon och i övermorgon, vi har brottning första lektionen och jag kommer brotta ner hela bunten, ngt jag alltid velat göra.
Sen vet jag inte vad vi har.
Sen på onsdag ska vi åka till vingsjön med klassen och fyfasen va det ska bli i puttning och bollar i huvudet!
Haha, tänk och ta en i benen och doppa ner huvudet i vattnet, fast då dö den nog, så vi ska inte proova.

Sen vet jag inte om jag sagt att vi va på junicupen för har minne som en guldfisk nu, haha.
Va kul fast blev i puttad med kläderna på.

så går det inte ladda upp bilder!
-.-'
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: