2010-06-16 ? 11:43:52

ojdååå

Bråkat med mamma och pappa.
usssssssssssssssssschhhhhhhhh vad jag hatart, men vafan inte bar amitt fel, klart som tusan jag inte gör som ni säger för ni blir lika sura iaf, och jag tjänar inte på att lyssna på er för då får jag ju nt göra ngt ju.

sen så blev de inte som vi tänkt igår, det blev ardala istället jag och joline åkte dit och va med hampus anton och mikael, vi åkte till aborra anton och hampus badade bara, haha jag vågar nog inte  bada där..
Sen va det en kossa som blev fäst vid mikael, haha..

Kolla om joline lagt upp ngra bilder för det har inte jag hunnit kolla än, men dom kommer säkert upp där!

Länken finns i det andra inlägget som heter Joline.
Kommentarer
joline

va de lite mitt fel att ni bråkade ? :/



ja lägger inte upp några bilder för dom blev inte så bra och nu är de lite sent att lägga upp dom ;)

fin design btw ;pPPppPPPppPPpPPp

haha (a)

2010-06-17 @ 18:17:01
URL: http://jjjoline.devote.se
....

Hur jävla dum kan du vara att skriva att du har bråkat med dina föräldrar? Om du är en riktig bloggare så borde du beta att sånt skriver man inte!!!

2010-07-04 @ 00:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: