2010-06-22 ? 10:46:39

HEJOCHHÅ!

Käften vem det nu va som sa att jag sög på att uppdatera för här kommer ett inlägg till.
Haha, aja igår under dagen städa jag och hade mig här hemma, och sedan på kvällen så cyklade jag jennie allis mathias och felix till ardala och kolla match och spela fotboll..
Och han den där gustav borde passa sig, har sjukt ont i min höft, din lille fjant, haah.
Och vet ni! jag är med och tävlar om en bloggdesign, hihihihihi, fast jag vet inte ens om jag kommer vinna, men jag menar vinner jag får jag en gullig design, den är gul, hihi.

Och jag har tryckt ner länken så kan inte länka den men den finns ibland dom två kommentarerne på inlägget innan, haha.

Och daaaaaaaaagen är som så att jag kanske drar te badet och badar med allis och jennie men vettifan om jag orkar vill bara ligga och sova, fan va gött.
Men ne det ska jag inte göra nu ska jag va lite rolig idag och inte slappa allt för möe.

för mkt text och ffööööör lite bilde rpå min blogg alltså?

får ändras :D
YOGGIIIIIIII!(L)
Kommentarer
Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Hej! :) Du är nu med och i utlottningen om Sommar designen! :)



Vinnaren publiceras på Fredag! :)

2010-06-22 @ 14:05:38
URL: http://tobbees.com
Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Syns det så mycket att det är en design? ^^

2010-06-23 @ 13:33:13
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: