2010-06-05 ? 09:14:22

Ardala

Bloggade ju inte igår, men jag va i ardala från sex till elva, hade en sjukt bra kväll!
synd att jag alltid glömmer kameran, haha va ju nyårslöfte att börja andvända den nu ju..
Iaf, vi badade spelade fotboll kolla film, vi va ett helt gäng, Trevlligt.
Fast jag bada inte, fast jag brukar alltid va sist i men jag kom inte ens i.
För ta första doppet en annan dag, fast jag som hade som mål att jag skulle badat första doppet i april -.-


Nu ligger jag iaf här i sängen och har vaknat redan, hatar när det blir ljust så tidigt, det kan ju bli ljust när jag har sovit klart?
Mycket bättre hade det vart tycker jag.

Idag är de junicupen och jag ska dit och kika, och det är även Jennie Eklindhs födelsedag!

Grattis hjärtat, hoppas du får en sjukt grym födelsedag ♥
Kommentarer
jennie

tack linn, du är sjukt bra puss <3

2010-06-05 @ 15:02:51
Anonym

blogga meeeer! :)

2010-06-06 @ 18:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: