2010-07-16 ? 19:07:38

Hemma.

Hallojsan!
Vart ute på en ö hela dagen, badade och solade med Joline och Linnea.
sjukt mysigt, bara så mkt brännmaneter fast va helt okej vid ön inte så många alls.
Sen tog vi båten in till kungshamn, köpte glass och lämna av joline vid bussen, och nu sitter jag här och ska snart iväg och duscha.
Så jobbigt, man orkar knappt pallra sig iväg till duschen, men man måste ju!

Funderar på att börja fota lite smått igen, bara det att jag hittar inget att ta kort på ingen fantasi eller ngt nu.
Har inget att blogga om heller, ska ta tag i designen ikväll tror jag.
fortfarande ingen inspiration till hur den ska va, men den kommer när jag väl är igång!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: