2010-08-03 ? 01:20:16

trust

Jag har tänkt på detta rätt mkt..
Det finns inte många man kan lita på upp till 110%.
Jag har bivit sviken flera gånger, och jag har svikit min bästavän min förra bästavän.
Jag litade på min andra bästavän, som svek mig och på den kampen förlorade jag min bästavän.
Och den här personen fanns alltid där för mig som ingen annan gjort för mig, han är helt underbar och så jävla bra.
Man kunde ringa dag som natt om det va ngt, han ställde verkligen alltid upp.
Kommer inte på en enda gång då han inte gjorde det?
Han va nära på att förlora flera då han stod där vid min sida, jag tycker det är sjukt starkt gjort, och den här människan är stark.
Jag kommer ihåg första gången jag träffade honom.
Klockan va halv ett på natten, det va ngn helg då skolan hade börjat.
Iaf, du ringde mig och sa att du va i skara och undrade vart jag bodde, det va bråttom för du ville träffa mig.
Sen så förklara jag vägen, men jag är ju så kass på att förklara, så ni hamnade på kvarteret på andra sidan gatan jag hörde dej, du ropade på mig, så jag sprang ut i min pyjamas. Shorts och linne och det va rättkallt, sommarvärmen va påväg bort. Jag ropade hallå, och ni svarade och jag gick mot er. Jag frös som fan, och ni följde med mig hem så jag kunde springa in och sätta på mig mjukisbyxor och min jacka.
Sen gick vi där på vägen och pratade, eller ah ni pratade och jag gav korta svar så blyg som jag va..
Men sen va ni tvugna att dra och jag vågade knappt säga hejdå, men det blev sagt och vi gick från varandra.
Dagen efter smsade du och frågade om jag ville med och bada, fast det ville jag inte för det regnade.
Sen i skolan pratade vi bara mer och mer för varje dag, och sen kom nyår och då va vi hela kvällen..
Sen så fortsatte allt som vanligt, och vi började träffas annars också..
jag behöver ju inte rabbla upp allt för då blir det en hel bok.
Men det jag vill komma till är att du är en så sjukt fin vän! inte den som alla ser, den alla ser är matte och inte riktiga mathias, och jag vill att du ska veta att jag är sjukt ledsen för det jag gjorde..
Jag svek dej jag vet , det är oförlåtligt, och jag förstår dej om du inte vill se mig inte vill höra mej och inte vill ha med mig och göra.
Förlåt en sista gång och du ska veta att jag alltid kommer finnas här när du vill ha med mig och göra igen.
Kommentarer
Anna

Jättefint skrivet limpan, det ordnar sig och han verkar vara en underbar vän. som sagt, det ordnar sig!

Jag älskar dig<3

2010-08-03 @ 01:55:01
URL: http://deeejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: