2010-08-21 ? 13:41:22

summer break

Jag vill bara säga att detta sommarlovet har vart helt awsome!
Allt nytt folk man lärt känna, alla man lärt känna bättre, alla bra minnen, alla inte lika bra minnen.
Ett riktigt blandat sommarlov, allt från besvikelse, gråt, va glad, och allt!
Fast jag ångrar lite att jag slöat sjukt mkt vissa dagar..
Men nu börjar skolan och jag tycker det ska bli skönt för det är så mysigt i början..
Och jag måste ta tag i skolan nu när betygen och allt kommer, och jag vet att jag kan om jag vill.
Och sen ska jag byta språkval om vi inte får ngn ny lärare, jag vill ha en som förstår oss elever och en som vi elever även förstår!
Inte ngn som blandar spanska, engelska och svenska.
Det är inte så lätt då, men inte för att det är ngt fel på lärarna i sig.


Nu ska jag äta och sedan ska jag packa lite och sedan får vi se hur kvällen blir.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: