2010-04-24 ? 09:31:52

WAAAAAAAAAAAAAHHH

Nu vakna jag nyss, av min pappa som skulle åka ngnstans..
Det är ljust ute :(
Och jag gillar inte de för då kan inte jag somna om, sjuuuuuuuukt jävla störande asså.

Menmen, Idag blir de ardala för min del, ska la va med ngra där.

Aja, igår så va jag i skolan, en helt vanlig seg tråkig jobbig hatad skoldag, men svenskan va faktiskt lite kul, eller ah vi gick bara igenom massa ord som vi hade fått coh som vi skulle redovisa för klassen.
Sen vare matte, astråkigt sen sluta vi.

Då vänta allis på mig efter skolan och vi hade tänkt gå och sola, fast det blev inte så.
Så vi gick med Matte hampus Linus & nils till munken för dom skulle köpa godis oh skit.
Sen följde vi dom till buss station, så där stanna jag och allis sen typ en timma haha, men kul vare, va en liten nergerunge som tog kort på oss, hela familjen gjorde konstiga saker. Storebrorn till den lilla ungen cykla omkring inne i "väntsalen".

Slutsnackat om dom nu, hehe.

Iaf hade en sjukt mysig kväll med Jennie Hannah Allis Ebba och fler.
Kolla massa konstiga skräckfilmer, och jag kan lova att jag va rädd, fatta inte va det va med mig, innan filmen ens hade börjat börja jag nästan gråta för jag va så rädd? HAHAHAHHAHAHAHAHA
hehe, nu orkar jag inte skriva mer och jag tycker detta va ett cepe konsitgt inlägg, men soowhat.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: