2010-04-03 ? 11:30:14

Vaken

Nu vakna jag för en liten stund sen, Jag får damp1 på mami och papi, varenda jävla dag har ngn utav dom väckt mig!!!
Jag vill ju sova, fick inte ens sova idag ändå sa jag till mami 98768599 ggr och satte till och med upp en lapp!
Men ne, klockan halv tio kommer hon ner, linn du borde gå upp nu.
Då Skrek jag, och sa att jag ska sova, då gick hon, tio minuter senare hör jag att papi kommer, och då skrek jag våga inte ens komma in. men det hjälpte inte dirr, han slängde upp dörrn och sa upp med dig.
Då drog jag täcket över huvvet. Då gick han (H)

Men sen kunde jag ändåså inte sova, kan inte de när det är ljust ute -.-

Iaf, snart kommer peddoharen! Fan jag har längtat nu, nu på lovet är det sista gången jag äter godis, för jag har blivit tjock, hehe.
Så nu blire att träna och käka knäckemackor, haha.
Men nu ska jag nog allt hoppa in i duschen och fortsätta lyssna på jag är en bäver och justin biebers nya album.

KYSS OCH SMEK FINGERLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: