2010-04-04 ? 15:37:41

Trädgård

hejsan hallå!
Har vart ute i trädgården och hjälpt till sen 12:20 vakna tio över eller ah mami väckte mig -.-
Inte visste jag att atta hjälpa till lite betydde så mkt för mami och papi.
Sen bara upp klä på sg sen ut, sen har vi höölt på oh plocka grenar oh skiit, sen när vi va klara fick jag äntligen mitt efterlängtade påskaägg!
MUMMS!
Fast i år så fick jag ägget av mamma, och jag har aldrig fattat, en hare lägger väll inte ägg?
De måste ju heta påskhöna eller ngt ju.
Inte hare, dom äter inte ens ägg.

Aja, ikväll så ska jag till kvänum och äta påskbord med släkten. men det är ju bara påskmusten som är gott.
Julmust och påskmust är ju det godaste som finns :R

Vet ni, jag hitta ett glasspapper i buskarna, och jag kommer ihåg dom glassarna för det va sånna jag alltid åt när jag va liten, och jag slängde alltid pappret i buskarna.
Värsta coolt, enligt mig för dom är ju rätt goa.

Jag har tråkigt nu.. vet inte vad jag ska göra, kanske fixa mig tills ikv, men pallar inte.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: