2010-04-27 ? 19:42:18

Tisdag.

Min dag har vart lite bättre än alla andra skoldagar, bara för idag har det hänt roliga saker och allt har vart chill och dill.
Men det är skitsamma.
Imorn är det onsdag och jag älskar onsdagar för vi har sjukt sköna onsdagar, dom är grymma slutar tidigt (y)

Jag hatar bråk och slagsmål, jag menar en del saker är så j*vla onödiga. Te.x. Att han gilla henne först nu är hon på g med en annan nu går vi och slår han som hon är på g med blablabla.
Han verkar bögig och jobbig vi slår han.
Han har inte respekt för mig, vi slår han, typ sån skit?
Vafan, det är ju så jävla lågt alltihop?
Seriöst lägg ner den skiten.

Och alla bråk, så ovecentliga saker, vettifan hur de stavas, men bråk för så onödiga saker.
Aja ska inte ta några exempel, men visst jag har mina åsikter och alla andra sina och ja, jag kanske inte har rätt åsikt enligt er men jag går efter mina.

Så skrev av mig lite där, klagat som fan de sista men det är bara så jäkla massa skitsnack och massa skitsaker som det tjaffsas om hela tiden.
Ska hålla mig borta från allt nu, bara pallar inte mer skit.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: