2010-04-25 ? 18:46:26

Skövdeeeeeeeeee

Kom precis hem, vart i skövde hela dagen med min syster, fan hon är ju roligare än jag trodde, haha.
Aja, hitta en tjocktröja t-shirt två leggins ett linne en foundation och en foundationborste.
Eller jag hitta mer men de va de jag köpte, leta efter en humör tröjja på yap, men så klart så va den jag ville ha slut, Sååååååå typiskt, men ska beställa, antingen en sweet eller en humör.. svårt faktiskt.
Sen hitta jag ett par sjukt snygga jeans men dom va stela och äckliga och inte rätt modell.
Haha, jag käka första glassen idag (Y)
Om man räknar bort alla isglassar jag gjort själv, hehe.
Magnim Gold eller vad den heter, den va faktiskt räääääääätt gooooooo.

Haha inatt va jag sjukt trött somna med datan på magen och tv:n på, vakna av att det blinka, hehe.
Sen är jag sjukt trött på alla sånnadär engelska saker på msn som frågar om man vill se dom nakna i cam?
Jag menar hallå, dt är ju ofta en tjej bah" Hi, wanna see me naked in cam?" HAHAHAHAHA, säkert fel men min engelska är bäst iaf. Aja dom kan dra.

Nu ska jag dammsuga mitt rum och städa lite.

Sen så hade vi ett intressant samtalsämne i bilen påvägen hem.
Gammlingar som knappt kan röra sig borde inte få köra bil, plus att dom flesta är ju senila, inte alla men endel och lixom tänk om det kommer en liten unge springandes ut på gatan och gammlingen inte kan flytta foten till bromsen utan bara fortsätter gasa? eller tänk om de kommer en älg, då kan ju båda dö ;o
Faktiskt rätt sjukt!

på tal om gammlingar så fyller min gammelfarmor år på torsdag eller ngt, hela 98 år! 
Faktiskt rätt fränt tycker jag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: