2010-04-05 ? 15:18:29

SKALA POTATIS

Nu har jag vart snäll och hjälp papi gen, jag har skalt potatis och jag kan lova er att det är kallt om händerna!
Skärde mig, men det blev bara ett litet rivsår.
Haha, jag är bäst på att skala potatis har gjort de sen jag va liten fast jag tyckte det va roligare då, hehe.

Skola imorn då, åhh det kunde väll vart lov denna veckan me, lixom bara gå fyra dagar sen helg, vi kan väll ha lov tills sista veckan i skolan för då gör man ändå inget och sen skolavslutning och sen SOMMARLOV! 
Åh vad jag längtar, schteeeka på smögen johannesvik och kungshamn och va med kompisar sola och bada, musik dansa beachpartyn, sommar knän getingstick, och ja ALLT!

Vill ha de nu, sommar sommar sommar!

jag har precis duschat, mitt hår är krulligt och står åt alla håll och kanter, inte kul, kommer la aldrig få ordning på fågelboet.

Sen vill jag tillägga att justin bieber är sjukt jävla bra!
Helt kär i hans låtar.
Justin Bieber – My World 2.0
LOOOOOOOOOOOOVE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: