2010-04-11 ? 11:40:04

SCHHHHHHHHHHHAAALOOM

Idag är det hästhoppning på uddetorp, dom fråga ifall jag ville va med och ta kort på laget, skålltorp alltså.
Jag har ändå inget för mig så får la ta och fixa mig fort och cykla upp till hästapollarna.
Egentligen skulle jag vilja stanna i sägen och röttna bort, så jävla röt är jag.
Gick och la mig kvart över tolv inatt, annars brukar jag hålla mig upp till två tre ngn gång, men igår somna jag nästan med datan i knät så tänkte att det va bättre att sova.

Får fixa kameran innan också funderar på att va så snäll att lägga upp massa bilder men jag lär ju få massvis med skit, men dom kollar inte bloggen iaf, hehe..
Från i onsdags och fredags:

Joline 
Ines egentligen agnes
Jennie och halva william
Will.i.am
Här har vi henne igen, JENNIE (L)
Hampuss
ROMPAAAAAAAAAAAAAHHH
William och Mathias
Williammmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Hoppsan..
Mer william
Där tog de stopp.
Tack för två¨sjukt bra dagar, dom första va i onsdags och resten i fredags.
Kommentarer
joline

haha wille strippar;RRR

2010-04-15 @ 20:25:40
jennie

ta bort den 5 bilden nu '!

2010-04-17 @ 12:08:41
agnes

ta bort bilden på mig, nuuuuuuuuuu! :o<3

2010-04-19 @ 21:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: