2010-04-07 ? 21:31:34

rubrik

Nu har alla dratt, dte blevjag joline agnes jennifer & nelin, men elin stack se vi satt på donken och prata om ja allt möjligt.
Vi hade kul iaf!

Imorn börjar jag åtta som vanligt, och dte är dom hatade torsdagarna igen, jag hatar dom verkligen, hemska!

Iaf idag när vi satt på donken och pratade om allt.. så fick jag en tankeställare eller vad det heter, jag börja verkligen tänka.. Fyfan vilken jävla hemsk människa jag är, asså seriöst.. Jag va värre förut ett jävla monster, jag vill ha tillbaka mig själv, jag har vart ngn jag inte är, jag skäms! jag vill va linn igen seriöst, skulle gör allt för att bli mig själv.
Jag va faktiskt accepterad för den jag är, jag vill bli de nu med, men inte för den jag är just nu.
Jag måste hitta mig själv igen och jag vet att jag finns där inne nånstans. måste bara tänka tillbaka och ändra mig..
Kommentarer
kimi

sv : tack ! :)

2010-04-08 @ 20:52:29
URL: http://koolakimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: