2010-04-16 ? 19:37:53

Örebropojkar.

Kom nyss hem.. Har vart ute och träffat pojkar från örebro, dom va här förra året med, så ah.. Träffat dom innan, kul att ingen kände igen mig, haha.
Aja, ska snart kila ut igen för jag vill inte sitta här och ha tråkigt och missa allt skoj ute.
Men ändåså orkar jag inte för det är kall och jobbigt ute -.-
Vi som skulle ha dratt till nisse och va med Mathias, Hampus, Nils, Hannah, Allis, Jennie & Kajsa, men det blev inget för skjutsen strula..
Men det kommer la nya gånger och chanser.
Kanske bloggar mer sen för känner att jag inte har ngt vettigt att skriva men bloggar ikväll, Man vet aldrig vad som händer en vanlig kväll i tråkiga skara såhär dags, hehe.
Bilden är ju då ett HELT år gammalt, men den säger mer än tusen ord.
Bästavän
Kommentarer
anna

aw sötnos!

BÄSTAVÄN(L)

2010-04-18 @ 00:06:24
URL: http://deeejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: