2010-04-05 ? 12:25:16

LALALALAL

vakna typ nyss, eller ah en stund sen.. har så jävla ont i halsen jag har knappt sovit ngt inatt bara hostat -.-
Men dte är bra för jag älskar att va hes. Fast att man låter som en kille.

Nu får inte jag äta godis mer, jag som bara fick äta mitt påskägg och jag som tänkte spara. Men när jag kom hem hade min syster käkat upp det. DU SKA KÖPA NYTT!
Iaf nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag fixa mig sen ska jag nog va med älskade agnes älskling!
Saknat henne grymt mkt under lovet, som faktiskt har vart rätt segt och tråkigt, skolan imorn då!
prov på fredag och jag kommer få ig miinuuuuuuuuuuuuus!
yeay.
Nemen jag ska plugga men jag har kartan i skåpet och jag och bea är inte ens klara, förvånade?
borde ni va.

Jag som va så glad för att det regnade och inte snöade häromdagen. Men nu kollar jag ut och det snöar!
Fybubblan va jobbigt !

hmm.. nu har jag tråkigt och en pappa som vill att jag städar mitt rum bäst jag gör de :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: