2010-04-21 ? 15:11:44

Hoppsan

Har inte skrivit här på ett par dagar nu, men ska skriva varje dag när jag har tid nu.
Måste säga tack till Kimi som har gjort designen, är sjukt nöjd!
Idag va vi på en teater i skolan, wannabe me hette den.
Faktiskt rätt bra förutom att i början satt en G-barn och skrek, rätt störande men kul, hehe.
Allt va bra, men inte allt ballerina sakerna, inte riktigt min stil.
Tyckte det va coolt med maskerna och de, det höll på i två timmer och typ 20 minuter.

Iaf, idag vet jag inte vad jag ska göra, jag som hade tänkt gå ut och ta kort, men det går ju inte för det snöar -.-
Va ju så fint väder i början av dagen, men sen så blev de bara värre, så typiskt..
Men nu ska jag kila och äta, bloggar nog senare, om jag får igång min egna data som har gett sig.
Det gillas inte av Limpan :(



Hahaha, jag min syster & anna, så jävla sexxiga
Kommentarer
Anonym

härligt att du är nöjd med designen sötan!



sååååååååååååååååååå söta bilder, dör! :D

2010-04-25 @ 14:06:08
URL: http://koolakimi.blogg.se/
Anna (a)

hahahahahhaha:D

sööööööötaaa ^^

2010-04-25 @ 16:43:12
kajsa<3

söta :D

2010-04-29 @ 20:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: