2010-04-05 ? 17:37:37

HISS OCH DISS

HaHAHAHAHHAHA gjorde den snabbt i picnik bara för att jag har tråkigt.

Men nu ska jag va kritiskt negativ eller vad det heter.

1. Lovet är snart slut så helt klart en diss.
2. Samma människa som skriver till en när man loggar in varje gång även fast att man inte svarar.
3. att min bloggdesign bara syns  på min data.
4. min bloggdesign är ful och tråkif och jag ska göra ny, håller på med en.
5. Det snöade förut, det ska va REGN!
6. Min foundation är snart slut och pudret med.
7. KISSIE!!!!


Haha omg.

1. Jag kanske ska få träffa ines idag ♥
2. Jag har sjukt fina vänner som hjälper mig och ställer upp.
3. jag är typ sjuk.
4. Annas blogg: http://deeejag.blogg.se/
5. malins blogg: http://mmalinschld.blogg.se/
7. ALLA ANDRA ROLIGA BLOGGAR!
8. jag ligger här och har sjukt tråkigt, egentligen en diss men det är roligare att va positiv.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: