2010-04-22 ? 21:48:17

Hihihehehöhöhohohuhuhhåhå

Nu har jag precis hoppat ut från duschen, och denna gången va det inte skönt att duscha det va kallt vatten!?
usch.
Har haft en mysig dag med mina grymt coola, braiga, bästavänner!
Allis, Mathias & Felix.
Vi har gjort lite allt möjligt, tatt 179 helt onödiga bilder, stökat ner mitt rum vart på öb. tagit hål i mattes öra, gjort smoothie, och förstörde mattes genom att blanda kaviar i den, skit äckligt faktiskt, haha..
Aja, jag tog volume master i hela mitt hår och wax, såg seriöst ut som ett troll, haha och sen fick jag på mig en solhatt mjukisbyxor och foppatoffler och med det stack vi till öb haha kan ju inte ha sett riktigt klok ut, fast hade inte solhatten på mig..
Alla stack vid åtta, och sen dess har jag bara laddat över bildrna och duschat.. måste städa mitt rum faktiskt.

Öga.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: