2010-04-03 ? 17:52:35

HEMMA

Nu har jag vart på stan med anna, haft grymt mysigt.
Vi skulle fika men jag va så seg på att göra iordning mig så dom stängde precis när vi kom.
Så vi gick till munken och köpte ngt konstigt men gott och en drickyoghurt eller hur de stavas.
Mummsigt vare!
Synd att det va en sån sur kärring innan oss, jag tror hon tror att jag snattar, hon typ sprang fram och tog pengarna som hon fick tillbaka och gav mej en läskig blick.

Sen är jag sur nu för jag vill ha mitt jävla godis! har ju väntat tillräckligt länge nu tycker jag.

Iaf ikv så ska jag till moster och hela jonsson familjen.
Mysigt kommer de bli men kommer inte palla va där hela kvällen så jag smiter väll ut lite också.

Nu sitter jag iaf här utan byxor och har tråkigt, måste nog fixa mig lite fint tills ikv men egentligen orkar jag inte bry mig, hehe.

SEN vill jag säga att jag tycker det är grymt löjligt att slå folk typ utan anledning, folk åker ju fan på stryk om dom lixom bara typ pratar med fel person, eller om ngn frågar ngt och man svarar fel? det är lixom så löjligt, och att man inte ens får gilla vem man vill utan att åka på stryk, herregud asså.

Men nu ska jag hitta ett par byxor så jag kan slappa vidare.
(LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)
Blir på bra humör när jag hör den men den är bättre på spotify.
Sidney Samson – Riverside - Radio Mix klicka här ngstans, så kommer den upp.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: