2010-04-04 ? 00:53:45

Godnatt?

Har haft en rätt bra kväll, och påskharen kommer imorn!
Hoppas det är slut på mina dåliga jävla dagar snart så jag kan få va lite glá.

Iaf jag va uppe hos oliver och dom sen så stack vi ut, jag blank calle och oliver.
Vi skulle smälla smällare, men det fanns ingen tändare som funka så vi stack hem till mig, och där fastna vi framför tv:n.
Sen kom anna hit också, mysigt vare väll, kolla "forgetting sarah marshall" eller hur det nu stavas, min engelska är ju bäst så, hehe.

Och just nu sitter jag här och har typ tråkigt.
har lixom absolut inget för mig, det är bara oliver kvar nu, och han är ngn annanstans inte i mitt rum iaf.

Men nu ska jag nog snart sova, astrött, ont i huvudet och halsen hoppas jag blir sjuk.
Jag har haft en konstig känsla dom sista dagarna, jag har saknat ngt.. jag kan inte riktigt fatta vad det är men ngt saknas något som jag vill ändra på, men det är något som aldrig kommer hända, jag är ju så dålig, och har förstört allt. jag hittar inte riktigt mig själv igen..jag finns inte ngn stans jag vet inte hur jag ska va när jag är med dom eller dom. jag är typ alltid olika, men det finns vissa människor som verkligen plockar fram mitt riktiga jag, den som även jag och dom andra gillar, men varför ska det va så svårt annars?
Åhhh.. blir ju ledsen i ögat när det är såhär.
Just nu känns det sjukt jobbigt, vrf tveka jag när jag hade chansen...
Man gör många misstag men jag lyckas alltid förstöra allt för mig själv, önskar att jag inte va så jävla kass hela tiden, jag vill va bäst och allt de när jag är mej själv, jag vill inte va ngn jag inte är, men jag vet inte om jag räcker till eller inte.. jag kanske måste va linn för att räcka till och inte jag?
Usch, kommer ju inte kunna sova iaf, jag måste hitta felet, jag måste landa som mami alltid säger, jag vill hitta mig själv, och bli accepterad för den jag är.
Jag MÅSTE hitta felet, för ngnstans sitter de ju. jag orkar fan inte mer, jag tror jag bara vill lämna allt och alla här, försvinna så alla blir lyckliga och glada, jag förstör ju allt..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: