2010-04-14 ? 18:42:13

Fiiint väder

Nu har jag verkligen fått vårkänslorna!
Alla pöjjka har tagit fram mopparna och drar runt på dom, stenar i skorna, man kan gå i bara tjockröjjaa, springa runt i strumpelästen, va ute i dt goa värtttttttttt.
MUMMS!
idag har jag iaf vart i skolan som vanligt.. våran klass är rätt tråkig, eller har blivit?
aja.
Efter skolan va det bråk..
Me don´t like, fan asså, är så inihelvetes besviken.
hatar att må dåligt men seriöst att man kan stå och ljuga en rätt upp i ansiktet.. att man kan med..
Sen så fick vi bort allt från bråket och jag gick med hannah allis kajsa & jennie och dom sola solarium.
Jag fick hjälpa hannah jennie och kajsa, haha dom våga ju knappt, men det va ju bara att köra på, alla blev bruna och fina!

kom hem från en stund sen, vi har fått ngn ny hemtelefon eller ah det är en mobil.
Det finns bubble town på den, och fan vad jag älskart!
Men nu pallar jag inte tjöta mer.
Kommentarer
kiimi

SV : hahahhahah sötnos då ;$



älska vårrreeeeeeeen omg!



vad gör du !? :D

2010-04-14 @ 19:20:21
URL: http://koolakimi.blogg.se/
kimi

sv : hahahah ja sommaren i mitt djupa hjärta! :D

Jag kom hem för en stund sen, och nu sitter jag bara här och sjunger, och allmännt klagar på min tandvärk jag får av tandställningen.. -.-



Följer du min blogg via bloglovin ? :D

Annars kan vi börja följa varandras ? :w..

2010-04-14 @ 21:14:56
URL: http://koolakimi.blogg.se/
kimi

sv : yes !



hehehe jag följer din nu ! :D

2010-04-14 @ 22:17:39
URL: http://koolakimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: